Корисна інформація від Recipe agency

Як отримати 65 заявок на консультацію до лікаря за тиждень?

Дозвольте відрекомендуватися, перед вами маркетингове агентство Recipe – провідник вашої лікарської справи у відкрите море інтернету. З 2018 року ми допомагаємо медикам-професіоналам вийти на новий рівень, вправно використовуючи діджитал-інструменти.

В епоху соціальних мереж та різноманіття гаджетів важко уявити спеціаліста, який би не просував свої послуги за допомогою всесвітньої павутини. Це чудова можливість заявити про себе і допомогти якомога більшій кількості людей. І ми наполегливо рекомендуємо нею користуватися.

Як збільшити потік пацієнтів?

Коли приватного лікаря цікавить це питання, і він готовий рости, ми пускаємо в хід діджитал-інструменти, що генерують трафік для запису на консультацію. Зокрема, говоримо про таргетовану рекламу та чат-боти.

Таргетована реклама в соціальних мережах – один з найкращих механізмів для залучення нових потенційних пацієнтів. З таргетованою рекламою у Фейсбук та Інстаграм ми полегшуємо людині пошук кваліфікованого лікаря, а лікарям збільшуємо до 4 разів кількість потенційних пацієнтів. Суттєва перевага цього інструменту – можливість налаштувати покази заданій цільовій аудиторії, яка чітко відповідає портрету вашого пацієнта.

Чат-бот – ще один крутий механізм для комунікації з потенційним пацієнтом в соцмережах та месенджерах. Він ефективний та зручний, бо має такі переваги:

  • Плейсмент для збору аудиторії. Поєднуючи таргетовану рекламу з чат-ботом, ми перенаправляємо широку аудиторію потенційних пацієнтів у месенджер, де є можливість далі з нею комунікувати.
  • Автоматизація спілкування. Ми заздалегідь прописуємо сценарій чат-боту, і все, що потрібно людині – це натиснути на кнопку з інформацією, яка її цікавить.
  • Інструмент для генерації пацієнтів. Коли людина готова записатися на консультацію, чат-бот пропонує їй залишити номер телефону. Цей номер автоматично відправляється вам у Телеграм, Google-таблицю або на пошту для того, щоб адміністратор міг легко записати людину на консультацію.



Дізнайтеся більше про трафік-стратегію в поєднанні з чат-ботом у нашого маркетолога. Залишайте заявку на безкоштовну консультацію.

А що є для клінік?

Якщо ви як лікар вже на тому етапі, щоб розширюватися до рівня клініки, рекомендуємо додатково задіювати «важку артилерію». Адже коли мова йде про команду, то підходити до просування треба більш комплексно. Сайт, Google-реклама та CRM-система – ось що виведе вашу справу на новий рівень!

За допомогою сайту запрошуємо пацієнта у «світ» клініки: тут він знайде корисні матеріали, інформацію про вас, відгуки та всю палітру послуг, а також зможе записатися на консультацію онлайн. Такий інструмент підвищує імідж клініки, закриває багато питань пацієнта і допомагає сформувати його довіру до вас.



Контекстна реклама в Google з’являється залежно від запиту й інтересів конкретного користувача. Пошукова система аналізує активність людини в мережі і, виходячи з цих даних, «підкидує» потрібну рекламу. В цьому випадку також задаються конкретні параметри цільової аудиторії, тому такий інструмент є теж ефективний.

CRM-система дає можливість зібрати всіх пацієнтів в одному місці, систематизувати і впорядкувати відносини з ними,вивести аналітику з якої ви зрозумієте, куди витрачаються кошти і що приносить найбільший прибуток, а також чудово організовує роботу клініки. Завдяки цьому сервісу пришвидшується виконання багатьох завдань: запис на прийом до лікаря, взаємодія з пацієнтами, пошук інформації про них, складання розкладів роботи відділень і кожного спеціаліста. Наявність CRM-системи суттєво спрощує рутину, прискорює прийняття правильних рішень і виключає помилки.



Щоб сайт клініки ефективно працював, йому необхідна регулярна SEO-оптимізація. Це кропітка робота на перспективу, оскільки результат буде помітний через 6-9 місяців. Правильно підібрані ключові слова та постійне внесення змін дадуть можливість вивести сайт на першу сторінку пошукової видачі. Це розумна інвестиція в сайт, оскільки витрати на таку послугу повертаються у вигляді збільшеного доходу.

Залиште заявку на безкоштовну консультацію маркетолога і отримайте детальнішу інформацію про принцип дії маркетингових інструментів.

А тепер ми покажемо все в цифрах на прикладі лікаря-флеболога Михайла Артеменка:



За півроку проробленої роботи ми досягли результатів, які перевершили очікування як наші, так і самого лікаря. При одній і тій самій вартості консультації нам вдалося зменшити витрати лікаря на одного пацієнта в 5 разів! Ми продовжуємо контролювати процес і стежити за тим, щоб кошти, витрачені на просування, виправдовували себе.

Такий wow-ефект реальний лише при умові злагодженої роботи цілої команди спеціалістів. Розробити правильну маркетингову стратегію, визначити портрет цільової аудиторії, регулярно аналізувати ефективність запущеної реклами та знаходити креативні рішення – це ті ключові фактори, без яких марно чекати омріяного успіху. І ми завжди готові вам їх забезпечити!

Бажання – відправна точка будь-якого досягнення. Тому, якщо ви хочете вийти на якісно-новий рівень і привести до себе більше пацієнтів, залишайте заявку – і ми обов’язково вам допоможемо!


А також підписуйтеся на нашу сторінку в Інстаграм – там підкидуємо корисний та цікавий контент для розвитку вашого лікарського бренду.